maandag 31 augustus 2015

Waar was ik heen?!?

Hallo allemaal!

Sorry voor zo lang geen berichten!
Maar er waren een aantal dingen die mij bezig hielden.
Zo ging ik 11 dagen naar kroatiƫ en had een geweldige tijd daar!
Ik ging mee met een jongerenreis genaamd simi-reizen.
elke dag was er wel een leuke planning of activiteit dat je kon kiezen en anders werd het gewoon een dagje lekker bakken op het strand!
Toen was ik 2 daagjes thuis en ging ik 2 weken naar frankrijk met mijn ouders.
Ook heel gezellig, een heerlijk rustige vakantie op de camping.
Nu ga ik geen heel reisverslag schrijven, want dit bericht is eigenlijk bedoeld om uit te leggen waarom er zo lang geen bericht en video is geweest.
Nouja, nu heb ik 1 reden al genoemd, dat is dus 2 heerlijke vakantie's.
Maar dat is niet de voornaamste reden.
Zoals jullie misschien wel weten, ben ik vorig jaar geslaagd voor mijn havo.
Toen heb ik een tussenjaar genomen omdat ik niet precies wist wat ik wou gaan doen en ik wilde mezelf vinden in het jaar.
Dat is zeker gelukt! Ik ben erachter gekomen welke studie ik wil gaan doen, namelijk diermanagement.
Nou is die studie alleen te volgen op de school van Hall Larenstein in Leeuwarden.
LEEUWARDEN? ja leeuwarden.
Het is aardig ver weg, ongeveer 2 uur met de trein van mijn ouders huis. Maar erg leuk!
Ik ben dus verhuisd en woon nu op mezelf!
Ik heb een eigen studio midden in het centrum van leeuwarden.
Ik hoef maar 5 minuutjes te fietsen naar school, en 10 minuutjes lopen naar centraal station.
Ideaal dus!
Ik ben super blij met mijn keuze voor leeuwarden en zou het zeker niet anders willen!
Vandaar dat ik een tijdje offline was! SORRY

Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Vanaf nu komen er weer regelmatig artikelen op mijn blog en video's op mijn youtube kanaal.

Groetjes

Romy :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten